SE NON FOSSE MOLDOVA
SI FAREBBE DIFFICOLTA' A CREDERCI
trenul renovat circulă cu locomotivă sovietică ! ! !
Şalaru explică de ce trenul renovat circulă cu locomotivă sovietică
Primul tren european modernizat, care circula pe traseul Chișinău - Ocnița, a fost tras pe şine de o locomotivă veche din perioada sovietică timp de câteva zile. Cutia de viteză veche, de pe timpul Uniunii Sovietice, este problema garniturii renovate.
http://unimedia.info...tica-52521.html
Despre aceasta a declarat ministrul Transporturilor şi Infrastructurii drumurilor, Anatol Şalaru în cadrul unei conferinţe de presă, care a avut loc astăzi, 24 septembrie, transmite UNIMEDIA.
„De ieri, alaltăieri trenul deja nu mai este tras de locomotiva sovietică. Problema trenului a devenit o problemă națională. Dacă ar fi mai multe trenuri nu s-ar fi observat că unul se deteriorează, dar așa stați cu ochiul pe el. Acest tren este un prototip care încă nu a fost plă###### de aceea nu speculaţi că s-a făcut din banii cetăţenilor, s-a făcut din profitul Căii Ferate. La acest tren nu au fost schimbate cutiile de viteză, care abia urmează să fie aduse la sfârşitul lunii octombrie sau mai exact până pe 15 octombrie. Perioada lor de executare este de până la un an”, a spus Şalaru.
Totodată, ministrul Transporturilor şi Infrastructurii drumurilor a menţionat că aceste cutiile de viteză vechi nu rezistă noilor motoare. De asemenea, acesta a subliniat că vor fi aduse două cutii de viteză noi. „Orice modernizare întâmpină rezistenţă. Unii de la Calea Ferată, care nu se pricep, se dau cu părerea că trenul a fost schimbat doar la suprafaţă. Trenul este schimbat 80 la sută, au rămas doar de schimbat cutiile de viteză, de transmisie care nu au putut fi instalate la timp din cauza termenului de construcţie. Este vina Î.S „Calea Ferată” pentru că nu au anunţat despre aceste detalii”, a mai adăugat Şalaru.
„Voi vreţi ca Mercedes să meargă cu motor de Zaporojeţ”, a conchis la acest subiect preşedintele PL, Mihai Ghimpu prezent la conferinţa de presă.
UNIMEDIA amintește că trenul reutilat a pornit pe ruta Chișinău- Ocnița pe data de 27 iulie