Vai al contenuto

  • Log In with Google      Accedi   
  • Registrati ora!
  Moldova-mms.com News dal Regina Pacis Seborganelmondo  




SMMS   a
moldova-mms.com

     VEDI MEGLIO
    
e commenta >>

     IMGS   a:   live @ moldova-mms . com
     MMS    a:   live @ moldova-mms . com





- - - - -

Abolito il Visto per i cittadini EU


  • Non puoi aprire una nuova discussione
  • Effettua l'accesso per rispondere
Questa discussione ha avuto 9 risposte

#1 XCXC

XCXC

    TpX2MI

  • Ambasadiani MIra
  • StellaStellaStellaStellaStellaStellaStellaStellaStellaStellaStellaStella
  • Messaggi: 17,634

    Medaglie








Inviato 02 January 2007 - 13:01:54


Il visto non e' piu' necessario per i cittadini EU USA Canada ecc...

ma dovranno fare un'assicurazione medica dal costo di 5 euro/settimana



.


#2 XCXC

XCXC

    TpX2MI

  • Ambasadiani MIra
  • StellaStellaStellaStellaStellaStellaStellaStellaStellaStellaStellaStella
  • Messaggi: 17,634

    Medaglie








Inviato 02 January 2007 - 13:26:51


REPUBLICA MOLDOVA     PARLAMENTUL    LEGE      privind abolirea regimului de vize pentru cetăţenii
statelor membre ale Uniunii Europene, Statelor Unite  ale Americii, Canadei,
Confederaţiei Elveţiene şi Japoniei nr. 151 adoptat: 08.06.2006 în vigoare: publicat în: Monitorul Oficial nr 102 din: 07.07.2006 articolul: 482 cod de clasificare: În scopul consolidării relaţiilor de colaborare cu statele membre ale Uniunii Europene, Statele Unite ale Americii, Canada, Confederaţia Elveţiană şi Japonia, Parlamentul adoptă prezenta lege organică. Art.1. - Se aboleşte, cu începere de la 1 ianuarie 2007, regimul de vize pentru cetăţenii statelor membre ale Uniunii Europene, Statelor Unite ale Americii, Canadei, Confederaţiei Elveţiene şi Japoniei. Art.2. - Drepturile şi obligaţiile cetăţenilor străini care au intrat în Republica Moldova în baza prezentei legi se reglementează prin legislaţia în vigoare a Republicii Moldova. Art.3. - Guvernul: va asigura realizarea prezentei legi; va aduce actele sale normative în concordanţă cu prezenta lege. PREŞEDINTELE PARLAMENTULUI Marian LUPU Chişinău, 8 iunie 2006. Nr.151-XVI.
-------

REPUBLICA MOLDOVA ПАРЛАМЕНТ ЗАКОН об отмене визового режима для граждан государств- членов Европейского Союза,
Соединенных Штатов Америки, Канады, Швейцарской Конфедерации и Японии №. 151 принят: 08.06.2006 в действии с: Опубликован: Monitorul Oficial № 102 от: 07.07.2006 статья: 482 Классификационный код: В целях укрепления отношений сотрудничества с государствами-членами Европейского Союза, Соединенными Штатами Америки, Канадой, Швейцарской Конфедерацией и Японией Парламент принимает настоящий органический закон. Ст.1. - Отменить с 1 января 2007 года визовой режим для граждан государств-членов Европейского Союза, Соединенных Штатов Америки, Канады, Швейцарской Конфедерации и Японии. Ст.2. - Права и обязанности иностранных граждан, въехавших на территорию Республики Молдова на основании настоящего закона, регламентируются действующим законодательством Республики Молдова. Ст.3. - Правительству: обеспечить выполнение настоящего закона; привести свои нормативные акты в соответствие с настоящим законом. ПРЕДСЕДАТЕЛЬ ПАРЛАМЕНТА Мариан ЛУПУ Кишинэу, 8 июня 2006 г. № 151-XVI.



.


#3 xanderx

xanderx

    MI

  • Ambasadiani MI1a
  • StellaStella
  • Messaggi: 118

    Medaglie


Inviato 02 January 2007 - 13:40:59


Visualizza messaggioXCXC, su 2-Jan-2007 13:01, dice:

Il visto non e' piu' necessario per i cittadini EU USA Canada ecc...

ma dovranno fare un'assicurazione medica dal costo di 5 euro/settimana


sicuro dell'assicurazione ?

Nella legge non ne parla, nelle precedenti leggi sull'immigrazione stessa cosa.

In quali atti normativi viene definita la necessità dell'assicurazione? ne hai traccia?

THX




#4 XCXC

XCXC

    TpX2MI

  • Ambasadiani MIra
  • StellaStellaStellaStellaStellaStellaStellaStellaStellaStellaStellaStella
  • Messaggi: 17,634

    Medaglie








Inviato 02 January 2007 - 13:47:57


Visualizza messaggioxanderx, su 2-Jan-2007 13:40, dice:



sicuro dell'assicurazione ?

Nella legge non ne parla, nelle precedenti leggi sull'immigrazione stessa cosa.

In quali atti normativi viene definita la necessità dell'assicurazione? ne hai traccia?

THX


eh! Vorrei saperlo anch'io... :seas (8):

aspetto info...



.


#5 xanderx

xanderx

    MI

  • Ambasadiani MI1a
  • StellaStella
  • Messaggi: 118

    Medaglie


Inviato 02 January 2007 - 15:43:49


Visualizza messaggioXCXC, su 2-Jan-2007 13:47, dice:

eh! Vorrei saperlo anch'io... :seas (8):

aspetto info...


se ne trovo ti faccio sapere, comunque l'assicurazione secondo me potrà essere richiesta solamente per turismo/soggiorno di breve durata, i residenti permanenti hanno gli stessi diritti dei cittadini ad esclusione del diritto di voto.




#6 XCXC

XCXC

    TpX2MI

  • Ambasadiani MIra
  • StellaStellaStellaStellaStellaStellaStellaStellaStellaStellaStellaStella
  • Messaggi: 17,634

    Medaglie








Inviato 02 January 2007 - 16:25:38


Visualizza messaggioxanderx, su 2-Jan-2007 13:40, dice:



sicuro dell'assicurazione ?

Nella legge non ne parla, nelle precedenti leggi sull'immigrazione stessa cosa.

In quali atti normativi viene definita la necessità dell'assicurazione? ne hai traccia?

THX


http://www.parlament...XVI-14.12.2006/

PARLAMENTUL REPUBLICII  MOLDOVA
LEGE  

pentru modificarea şi completarea unor acte legislative
    

    

   Parlamentul adoptă prezenta lege organică.

    

   Art. I. – Articolul 8 din Legea nr. 275-XIII din 10 noiembrie 1994 cu privire la statutul juridic al cetăţenilor străini şi al apatrizilor în Republica Moldova (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 1994, nr. 20, art. 234), se modifică şi se completează după cum urmează:

   după alineatul (1) se introduce un nou alineat, (2), cu următorul cuprins:

„(2) Cetăţenii străini şi apatrizii aflaţi temporar pe teritoriul Republicii Moldova sînt obligaţi să obţină asigurare medicală, conform procedurii aprobate de Guvern, pe întreaga perioadă de şedere pe teritoriul Republicii Moldova.”;

   alineatul (2) devine alineatul (3).

    

   Art. II. – Articolul 9 din Legea nr.1585-XIII din 27 februarie 1998 cu privire la asigurarea obligatorie de asistenţă medicală (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 1998, nr.38-39, art.280) va avea următorul cuprins:

   „Articolul 9. Asigurarea obligatorie de asistenţă

                        medicală a cetăţenilor străini şi apatrizilor

(1) Cetăţenii străini şi apatrizii cu domiciliul permanent în Republica Moldova se bucură de aceleaşi drepturi şi obligaţii în domeniul asigurării obligatorii de asistenţă medicală ca şi cetăţenii Republicii Moldova, conform legislaţiei în vigoare, dacă tratatele internaţionale nu stipulează altfel.

(2) Asigurarea obligatorie de asistenţă medicală a cetăţenilor străini şi apatrizilor, aflaţi temporar pe teritoriul Republicii Moldova, se realizează în modul stabilit de Guvern.”

  

   Art. III. Guvernul, în termen de o lună de la intrarea în vigoare a prezentei legi:

   a) va prezenta Parlamentului propuneri pentru aducerea legislaţiei în concordanţă cu prezenta lege;

   b) va aduce propriile acte normative în concordanţă cu prezenta lege.”

    

   Preşedintele Parlamentului



.


#7 XCXC

XCXC

    TpX2MI

  • Ambasadiani MIra
  • StellaStellaStellaStellaStellaStellaStellaStellaStellaStellaStellaStella
  • Messaggi: 17,634

    Medaglie








Inviato 02 January 2007 - 16:31:02


Foreign citizens and stateless                      persons in order to stay in the Republic of Moldova will have                      to have a medical insurance.



                    Foreign citizens and stateless persons who will be staying                      temporary on the territory of the Republic of Moldova will                      be obliged to obtain medical insurance during their entire                      stay in Moldova. The Parliament has adopted on December 14,                      2006 in final reading some amendments to the legislation in                      this domain. According to the new provisions, the medical                      insurance will be purchased by foreign citizens and stateless                      persons who do not have permanent residence in Moldova at                      the state border.
                      At the same time, the Government of Moldova will elaborate                      and approve the Regulations regarding mandatory medical insurance                      of foreign citizens and stateless persons who do not have                      permanent residence in Moldova.



.


#8 xanderx

xanderx

    MI

  • Ambasadiani MI1a
  • StellaStella
  • Messaggi: 118

    Medaglie


Inviato 02 January 2007 - 19:34:42


Grazie,

è come pensavo, è solo per chi non è residente in Moldova.

In teoria chi è residente, cittadino o meno dovrebbe pagare per avere diritto al
"medico di base" una tassa di 400 lei annui, cosa che mi risulta che in pochi facciano.




#9 Guest_Piekny_*

Guest_Piekny_*
  • Ospite

Inviato 02 January 2007 - 19:51:56


will elaborate...

quindi ancora non sappiamo quanto e come si pagherà?


#10 Novecento

Novecento

    AdvMI

  • Ambasadiani MI1a
  • StellaStellaStella
  • Messaggi: 776

    Medaglie

Inviato 02 January 2007 - 22:12:54


Beh già che è stato abolito il visto è una gran cosa :)



Ora tu pensa: un pianoforte. I tasti iniziano. I tasti finiscono. Tu sai che sono 88, su questo nessuno può fregarti. Non sono infiniti, loro. TU, sei infinito, e dentro quei tasti, infinita è la musica che puoi fare. Loro sono 88. TU sei infinito.

Il mio sito da fotografo





Leggono questa discussione 0 utenti

0 utenti, 0 ospiti, 0 utenti anonimi










                                                               Effettua i tuoi pagamenti con PayPal.  un sistema rapido, gratuito e sicuro.



info@ambasada.it

 Telegram.me/Ambasada     iMessage: info@ambasada.it

fax (+39) 02 70033057       tel (+39) 02 45077169


Sedi diplomatiche della Repubblica di Moldavia:

Ambasciata di Roma
   Consolato di Milano  Consolato di Padova





Privacy e Cookie Policy / Termini e Regole del Forum