Vai al contenuto

  • Log In with Google      Accedi   
  • Registrati ora!
  Moldova-mms.com News dal Regina Pacis Seborganelmondo  




SMMS   a
moldova-mms.com

     VEDI MEGLIO
    
e commenta >>

     IMGS   a:   live @ moldova-mms . com
     MMS    a:   live @ moldova-mms . com





* * * * * 1 voti

În atenţia persoanelor care intenţionează să participe la conducerea mijloacelor de transport în trafic internaţional


  • Non puoi aprire una nuova discussione
  • Effettua l'accesso per rispondere
Questa discussione ha avuto 3 risposte

#1 moldsport

moldsport

    TpMI

  • Ambasadiani MI1e
  • StellaStellaStellaStella
  • Messaggi: 1,099

    Medaglie





Inviato 14 July 2015 - 10:32:20


Immagine inviata

Ultima perioadă la adresa ÎS „CRIS „Registru” parvin multiple adresări directe şi prin intermediul Ministerului Afacerilor Externe ce vizează problemele iscate în conducerea mijloacelor de transport în trafic internaţional în baza permiselor de conducere de model vechi din 1995 care au termenul de valabilitate mai mare de 10 ani de la data eliberării.

Permisul de conducere moldovenesc de model vechi nu are termen de valabilitate, pe cînd normele internaţionale prevăd acest termen de pînă la 10 ani. Astfel, permisele de conducere de model nou din 2008 au termenul de valabilitate indicat.

Luând în consideraţie problemele cu care se confruntă deţinătorii permiselor moldoveneşti de conducere de modelul anului 1995 în trafic rutier internaţional, recomandăm substituirea acestuia cu cel de model nou al anului 2008.

www.registru.md


#2 moldsport

moldsport

    TpMI

  • Ambasadiani MI1e
  • StellaStellaStellaStella
  • Messaggi: 1,099

    Medaglie





Inviato 14 July 2015 - 13:34:27


Ministerul Afacerilor Externe reacționează: Plângeri au apărut de la șoferii moldoveni aflați în Italia

Potrivit serviciului de presă al Ministerului Afacerilor Externe și Integrării Europene, până la moment, cazuri de amendare a șoferilor cu permis de conducere de model vechi au fost sesizate doar în Italia.
Astfel, mai mulţi cetăţeni moldoveni au sesizat Ministerul de Externe despre faptul că au fost amendaţi de autorităţile din Italia pe motiv că permisul de conducere de tip vechi nu are indicat termenul de valabilitate, ceea ce contravine regulilor internaţionale în domeniu.
De aici vine şi recomandarea Întreprinderii de Stat Registru către cetăţeni de a înlocui permiselor de tip vechi cu cele de model nou, emise în 2008, pe care este indicat termenul de valabilitate.

Amintim că, permisele de conducere de tip vechi nu sunt acceptate de UE.De aceea, șoferii care vor conduce mijloace de transport în trafic internaţional sunt îndemnați să își preschimbe permisul în cel de model din 2008, care au termenul de valabilitate indicat și pot fi folosite pe teritoriul Uniunii Europene. (Unimedia.info)


#3 andy

andy

    AdvMI

  • Ambasadiani MI1e
  • StellaStellaStella
  • Messaggi: 505

Inviato 14 July 2015 - 13:47:48


A proposito di patenti moldave. Io, essendo residente in Moldavia e non potendo convertire la mia patente in mancanza di convenzioni in tal senso, ho fatto la scuola guida, l'esame teorico e pratico in Moldavia.

La patente moldava mi è stata "gentilmente" concessa ma legata alla scadenza del permesso di soggiorno moldavo.

Quest'anno ho dovuto rinnovare il mio permesso di soggiorno moldavo e di conseguenza tutto il resto (patente e targhe auto).

Una sorpresa positiva. Sembra che a seguito di una nuova legge, febbraio 2015, mi hanno rinnovato la patente moldava non fino alla scadenza del permesso di soggiorno ma per 10 anni (come per i moldavi).

Piano piano, passo dopo passo non posso fare altro che constatare che la Moldavia stà diventando una Nazione europea.


#4 XCXC

XCXC

    TpX2MI

  • Ambasadiani MIra
  • StellaStellaStellaStellaStellaStellaStellaStellaStellaStellaStellaStella
  • Messaggi: 17,634

    Medaglie








Inviato 14 July 2015 - 20:43:11


Visualizza messaggiomoldsport, su 14 July 2015 - 13:34:27, dice:

Ministerul Afacerilor Externe reacționează: Plângeri au apărut de la șoferii moldoveni aflați în Italia

Potrivit serviciului de presă al Ministerului Afacerilor Externe și Integrării Europene, până la moment, cazuri de amendare a șoferilor cu permis de conducere de model vechi au fost sesizate doar în Italia.
Astfel, mai mulţi cetăţeni moldoveni au sesizat Ministerul de Externe despre faptul că au fost amendaţi de autorităţile din Italia pe motiv că permisul de conducere de tip vechi nu are indicat termenul de valabilitate, ceea ce contravine regulilor internaţionale în domeniu.
De aici vine şi recomandarea Întreprinderii de Stat Registru către cetăţeni de a înlocui permiselor de tip vechi cu cele de model nou, emise în 2008, pe care este indicat termenul de valabilitate.

Amintim că, permisele de conducere de tip vechi nu sunt acceptate de UE.De aceea, șoferii care vor conduce mijloace de transport în trafic internaţional sunt îndemnați să își preschimbe permisul în cel de model din 2008, care au termenul de valabilitate indicat și pot fi folosite pe teritoriul Uniunii Europene. (Unimedia.info)

Visualizza messaggiomoldsport, su 14 July 2015 - 10:32:20, dice:

Immagine inviata

Ultima perioadă la adresa ÎS „CRIS „Registru” parvin multiple adresări directe şi prin intermediul Ministerului Afacerilor Externe ce vizează problemele iscate în conducerea mijloacelor de transport în trafic internaţional în baza permiselor de conducere de model vechi din 1995 care au termenul de valabilitate mai mare de 10 ani de la data eliberării.

Permisul de conducere moldovenesc de model vechi nu are termen de valabilitate, pe cînd normele internaţionale prevăd acest termen de pînă la 10 ani. Astfel, permisele de conducere de model nou din 2008 au termenul de valabilitate indicat.

Luând în consideraţie problemele cu care se confruntă deţinătorii permiselor moldoveneşti de conducere de modelul anului 1995 în trafic rutier internaţional, recomandăm substituirea acestuia cu cel de model nou al anului 2008.

www.registru.md

traduzione via google:

Ministero degli Esteri risponde: Denunce da conducenti apparsi moldavi in ​​Italia

Secondo il servizio stampa del Ministero degli Affari Esteri e dell'Integrazione Europea fino ad oggi, i casi di modifica del driver con guida del vecchio modello sono stati riportati solo in Italia.
Così, molti moldavi hanno notificato al ministero degli Esteri di essere stato multato dalle autorità italiane sulla base del fatto che la vecchia patente di guida tipo non ha indicato durata di conservazione, il che è contrario alle norme internazionali in questo campo.
Di qui la raccomandazione del Registro delle Imprese di Stato permette ai cittadini di sostituire il vecchio tipo con il nuovo modello, pubblicato nel 2008, che indicava conservabilità.

Ricordiamo che le patenti di guida vecchio stile sono accettati dalla UE.De Pertanto, i conducenti azionare i mezzi di trasporto in traffico internazionale sono invitati a scambiare la licenza nel modello nel 2008, che ha indicato durata e può essere utilizzato nell'Unione europea. (Unimedia.info)
[/ Citazione]
[Citazione name = timestamp 'moldsport' = '1436866340' post = '143.690']


L'ultima volta a SE "CRIS" Register "Parvin molteplici appelli diretti attraverso il Ministero degli Affari Esteri dei problemi iniziarono nella leadership mezzi di trasporto in traffico internazionale di guida sotto il vecchio modello del 1995 che hanno una maggiore shelf 10 anni dalla data di emissione.

Autista moldavo vecchio modello non è valido, mentre norme internazionali prevedono un periodo massimo di 10 anni. Il nuovo modello di patente di guida nel 2008 indicava shelf life.

Visti i problemi affrontati da patenti di guida moldavi possessori del modello 1995 il traffico internazionale, si consiglia di sostituire con il nuovo modello del 2008.

www.registru.md



.





Leggono questa discussione 0 utenti

0 utenti, 0 ospiti, 0 utenti anonimi










                                                               Effettua i tuoi pagamenti con PayPal.  un sistema rapido, gratuito e sicuro.



info@ambasada.it

 Telegram.me/Ambasada     iMessage: info@ambasada.it

fax (+39) 02 70033057       tel (+39) 02 45077169


Sedi diplomatiche della Repubblica di Moldavia:

Ambasciata di Roma
   Consolato di Milano  Consolato di Padova





Privacy e Cookie Policy / Termini e Regole del Forum