Vai al contenuto

  • Log In with Google      Accedi   
  • Registrati ora!
  Moldova-mms.com News dal Regina Pacis Seborganelmondo  




SMMS   a
moldova-mms.com

     VEDI MEGLIO
    
e commenta >>

     IMGS   a:   live @ moldova-mms . com
     MMS    a:   live @ moldova-mms . com





- - - - -

Vlad Filat in Italia.


  • Non puoi aprire una nuova discussione
  • Effettua l'accesso per rispondere
Questa discussione ha avuto 3 risposte

#1 Rudy

Rudy

    MI

  • Ambasadiani MI1-e
  • StellaStella
  • Messaggi: 367

Inviato 17 November 2010 - 18:47:41


Ho saputo con un certo ritardo che il Primo Ministro Vlad Filat si trova in visita in Italia.

Oggi è a Roma; domani viene a Padova, la seconda capitale della Moldova; il giorno seguente sarà a Verona.

Qui a Padova avrà un incontro pubblico alle 17:00, all' istituto Don Bosco di Via San Camillo de Lellis; la stessa scuola dove un po' di annetti fa mi recavo a dare ripetizioni di matematica a qualcuna delle collegiali ivi ospitate ... :)

A seguire ci sarà un' esibizione della cantante Natalia Barbu... Sarei quasi tentato di andare ad assistere...



e se non piangi, di che pianger suoli?

#2 moldsport

moldsport

    TpMI

  • Ambasadiani MI1e
  • StellaStellaStellaStella
  • Messaggi: 1,099

    Medaglie





Inviato 17 November 2010 - 19:07:15


Visualizza messaggioRudy, su 17-Nov-2010 18:47, dice:

Oggi è a Roma; domani viene a Padova, la seconda capitale della Moldova; il giorno seguente sarà a Verona.

Non so dove tu abbia trovato quell'informazione ma, per chiarire, ti dico che Filat sara' domani sia a Padova che a Verona. Venerdì il Premier sara' in viaggio verso un altro impegno in Russia.

Alcune info:

PADOVA:

Giovedì 18 novembre

fra le ore 17.00 e 19.00

Istituto Don Bosco - strada San Camillo De Lellis, 4

PADOVA
-------------------------------------------------------------------------------------------

VERONA:

ÎN ZIUA DE 18 NOIEMBRIE 2010, LA ORELE 20.00

ÎN LOCALUL PALAZZO DELLA RAGIONE, VIA DELLA COLTA 1 (PIAZZA ERBE) VERONA,

SE VA DESFĂŞURA PENTRU PRIMA DATĂ ÎN ISTORIA DIASPOREI MOLDOVEI ÎNTÂLNIREA PRIMULUI MINISTRU AL REPUBLICII MOLDOVA, PREŞEDINTELUI PARTIDULUI LIBERAL DEMOCRAT DIN MOLDOVA (PLDM), Dl-lui VLAD FILAT CU CETĂŢENII REPUBLICII MOLDOVA, AFLAŢI ÎN ITALIA.

ÎN CADRUL SERATEI NE VA ÎNSOŢI CU CÂNTECELE SALE NATALIA BARBU ARTISTĂ EMERITĂ A MOLDOVEI CASA MARE VĂ VA OFERI O AMPLĂ BUCĂTĂRIE TRADŢIONALĂ MOLDOVENEASCĂ

VĂ INVITĂM PE TOŢI!

INTRAREA LIBERĂ!


#3 moldsport

moldsport

    TpMI

  • Ambasadiani MI1e
  • StellaStellaStellaStella
  • Messaggi: 1,099

    Medaglie





Inviato 17 November 2010 - 19:42:45


Breve report dell'incontro fra il Premier moldavo Filat e il Min. Sacconi:

Incontro Min. Sacconi con il Premier Vlad Filat

Muncitorii moldoveni vor fi protejaţi prin lege în Italia

Italia este pregatita sa semneze cu Republica Moldova Acordul in domeniul migratiei, pentru ca moldovenii care muncesc in aceasta tara sa beneficieze de protectie sociala. Textul documentului urmeaza sa fie definitivat si semnat in luna decembrie.

Acordul a fost discutat, astazi, la Roma de catre premierul moldovean, Vlad Filat, si ministrul italian al Muncii, Maurizio Sacconi.

Despre muncitorii moldoveni din Italia, Sacconi a spus ca acestia sunt responsabili si ca se integreaza foarte usor in comunitatea italiana. Oficialul italian a mai spus ca este important ca atunci cand moldovenii revin acasa, sa utilizeze experienta acumulata.

Prim-ministrul Vlad Filat a spus ca isi doreste semnarea Acordului in domeniul migratiei pentru a reglementa fluxurile migrationale si a asigura reintoarcerea cetatenilor in tara.

Filat a mai propus cooperarea cu Guvernul italian si in domeniul protectiei copiilor moldoveni neinsotiti sau aflati in dificultate, care se afla in Italia. Potrivit premierului, in Italia s-ar afla 16 copii moldoveni ramasi fara ingrijire parinteasca.

Filat si Sacconi au discutat si despre investitii. Italia este al doilea, ca marime, investitor in Republica Moldova, in tara noastra activand 428 de companii cu capital italian.


#4 sergio3

sergio3

    TpXMI

  • Ambasadiani MI1ax
  • StellaStellaStellaStellaStellaStellaStellaStellaStellaStellaStella
  • Messaggi: 10,426
    Località:INSUBRIA -PADANIA
    Interessi: TUTTO

    Medaglie




Inviato 17 November 2010 - 19:43:43


Se qualcuno ci va--chiedo cortesemente una relazione.    Grazie.



Io non mi sento italiano, voglio resistere e insorgere





Leggono questa discussione 1 utenti

0 utenti, 1 ospiti, 0 utenti anonimi










                                                               Effettua i tuoi pagamenti con PayPal.  un sistema rapido, gratuito e sicuro.



info@ambasada.it

 Telegram.me/Ambasada     iMessage: info@ambasada.it

fax (+39) 02 70033057       tel (+39) 02 45077169


Sedi diplomatiche della Repubblica di Moldavia:

Ambasciata di Roma
   Consolato di Milano  Consolato di Padova





Privacy e Cookie Policy / Termini e Regole del Forum