Vai al contenuto

  • Log In with Google      Accedi   
  • Registrati ora!
  Moldova-mms.com News dal Regina Pacis Seborganelmondo  




SMMS   a
moldova-mms.com

     VEDI MEGLIO
    
e commenta >>

     IMGS   a:   live @ moldova-mms . com
     MMS    a:   live @ moldova-mms . com





* * * * * 1 voti

Veşti bune pentru cei care transferă bani din Italia!


  • Non puoi aprire una nuova discussione
  • Effettua l'accesso per rispondere
Questa discussione ha avuto 1 risposte

#1 moldsport

moldsport

    TpMI

  • Ambasadiani MI1e
  • StellaStellaStellaStella
  • Messaggi: 1,099

    Medaglie





Inviato 30 June 2014 - 19:57:20


Poşta Moldovei şi Poşta Italiei vor semna, în premieră, un acord privind transferurile de valută la un comision foarte mic. Despre acest lucru a anunţat ministrul Tehnologiei Informaţiei şi Comunicaţiilor (TIC), Pavel Filip, în cadrul unei emisiuni de la Noroc TV.

Potrivit ministrului, astfel de acorduri urmează să fie semnate în curând şi cu alte ţări.

''Instrumentele de transferuri băneşti sunt foarte costisitoare. În premieră, săptămâna viitoare, va fi semnat primul Acord dintre Poşta Moldovei şi Poşta din Italia privind transferurile băneşti. Va fi un comision maxim de mic, de până la cinci euro pentru o sumă de 1000 de euro. Asemenea Acorduri vor fi semnate cu mai multe ţări'', a declarat ministrul TIC, Pavel Filip.

Oficialul a mai spus că în prezent se lucrează la un program de reformare a serviciilor oferite de Poşta Moldovei.


#2 giemme74

giemme74

    Tpx4MI

  • Ambasadiani MI1a
  • StellaStellaStellaStellaStellaStellaStellaStella
  • Messaggi: 4,813

    Medaglie



Inviato 30 June 2014 - 20:41:27


mi sembra una bella novità... se poi avrà l'immediatezza di western union e moneygram, molti opteranno per questo servizio !

con la speranza che l'immediata tracciatura del destinatario del trasferimento non serva ad applicare una qualche tassa da parte del governo come se fosse un reddito...



Immagine inviata





Leggono questa discussione 0 utenti

0 utenti, 0 ospiti, 0 utenti anonimi










                                                               Effettua i tuoi pagamenti con PayPal.  un sistema rapido, gratuito e sicuro.



info@ambasada.it

 Telegram.me/Ambasada     iMessage: info@ambasada.it

fax (+39) 02 70033057       tel (+39) 02 45077169


Sedi diplomatiche della Repubblica di Moldavia:

Ambasciata di Roma
   Consolato di Milano  Consolato di Padova





Privacy e Cookie Policy / Termini e Regole del Forum