Vai al contenuto

  • Log In with Google      Accedi   
  • Registrati ora!
  Moldova-mms.com News dal Regina Pacis Seborganelmondo  




SMMS   a
moldova-mms.com

     VEDI MEGLIO
    
e commenta >>

     IMGS   a:   live @ moldova-mms . com
     MMS    a:   live @ moldova-mms . com





* * * * * 1 voti

Declarație de dragoste la superlativ…


  • Non puoi aprire una nuova discussione
  • Effettua l'accesso per rispondere
Questa discussione ha avuto 2 risposte

#1 Galya

Galya

    MI

  • Ambasadiani MI1a
  • StellaStella
  • Messaggi: 236
    Località:Chisinau

    Medaglie







Inviato 22 June 2014 - 22:37:59


Immagine inviata
Dragul Meu, sunt 3 ani de când, in viața mea, ai apărut Tu, 3 ani de fericire sublima, de iubire neconditionata.
Te iubesc, pentru ca de 3 ani, viața mea are un sens, indiferent de ce se va mai intampla de azi încolo.
Te iubesc, pentru ca tu îmi dai putere si dorința de a răsturna munți!
Te iubesc, pentru ca, Gratie tie, am descoperit cât de sensibilă si puternica sunt!


Te iubesc, atunci când te trezești la 6 dimineața, iar eu tare as vrea sa mai dorm si ma intrebi: “mami, azi ce zi e?”.
Te iubesc, atunci când se întâmpla sa ajung acasă la 12 noaptea, iar tu, ma astepti si cu o nonsalanta de nedescris, cu mingea in mana, ma intrebi: “mami, jucam fotbal?”
Te iubesc, atunci când in fiecare zi, înainte sa plec la munca, ma opresti si îmi zici ” mami, da-mi o bomboana ou”
Te iubesc, atunci când seara ne culcăm in pat si eu sunt moarta de oboseala, iar tu, cu un chip angelic, îmi spui: “mami, inca nu am spus rugăciunea”
Te iubesc, atunci când vezi intr-o vitrina ceva ce ti-ai dori si zici: “mami, eu nu vreau asta”
Te iubesc, atunci când după ce te-am certat, cu lacrimi in ochi, îmi zici: “mami, nu ma Iubești, nici eu nu te iubesc, adică putin”
Te iubesc, atunci când ma imbratisezi si îmi spui “mami, sa nu pleci niciodată ”
Te iubesc, atunci când îmi spui: “mami tu esti o princesa, iar eu un cavaler”
Te iubesc, atunci când te intreb de ce plângi, iar tu îmi spui: “asa plâng toți copiii, mami”
Te iubesc, atunci când iti spun ca ma doare capul, iar tu, cu un aer îngrijorat, îmi faci masaj si îmi zici: “Acus o sa treacă, mami”
Te iubesc, atunci când tu te lovesti, iar eu, iti propun sa punem gheata pe rana, iar tu îmi zici printe lacrimi: “o sa treacă cu pupici, mami”
Te iubesc, atunci când te intreb cum ma numesc, iar tu îmi răspunzi: “mami, ești Gaia-Gaietta”
Te iubesc, atunci când, la miez de noapte, ma rogi sa te insotesc la baie, ca mai apoi sa-mi spui: “am glumit, mami”
Te iubesc, atunci când, la orice noua descoperire, îmi zici: “învață-ma cum sa fac, mami”
Te iubesc, atunci când te uiti in oglinda si îmi spui: “mami, eu sunt frumos ca tine”
Te iubesc, atunci când, seara de seara, 6 luni la rand, imi zici: “mami, spune-mi punguta cu 2 bani”
Te iubesc, atunci cand eu te intreb de ce razi, Nathan, iar tu îmi spui:”nu rad, mami, ma bucur”
Te iubesc, atunci când, sâmbătă iti spun ca luni va fi ziua ta de naștere si vei primi cadouri, iar tu, timp de o ora ma intrebi de 50 de ori: “inca e sâmbăta, mami?”
Te iubesc, atunci când iti spun ca esti special, iar tu îmi zici: “biscuitii sunt speciali, mami”
Te iubesc, atunci când sunt suparata pe vreo pozna de a ta, si tu vii la mine si îmi zici: “scuza-ma, mami, îmi pare rau, nu mai fac asa”,
Te iubesc, atunci când iti cer ceva, iar tu, cu mare drag îmi oferi, zicandu-mi: “poftim mami, te iubesc”
Te iubesc, atunci când afara sunt 30 grade, si eu vreau sa-ti dau pantaloni scurti, iar tu, îmi zici: “mami, da-mi pantaloni groși si geaca”
Te iubesc, atunci când îmi scapă vreun cuvânt necenzurat, iar tu, îmi zici: “mami, nu vorbi urat, vorbește corect”
Te iubesc, atunci când pe haina ta cade o picatura de apa, nemaivorbind de altceva, iar tu, îmi zici: “mami, schimba-mi haina”
Te iubesc, atunci când eu sunt ocupată cu ceva, iar tu vrei sa ma ajuti si ma intrebi: “e gata rândul, mami?”

Te iubesc, pentru ca știi când sa spui, te rog, merci, cu plăcere.
Te iubesc pentru ca anul acesta nu vei mai avea banala torta cu Mickey sau Winnie, ci una din ciocolata cu stelute colorate, pentru ca tu, la ai tai 3 ani știi ce-ti doresti!
Te iubesc, pentru ca azi ai împlinit doar 3 ani, dar m-ai învățat atâtea.

Te iubesc, pentru ca esti cel mai scump, cel mai dulce, cel mai sensibil, cel mai intelept, cel mai cuminte, cel mai bun si mai frumos copil din lume, iar eu sunt mândră de tine!
La Multi Ani, Scumpule, Iubitule, Dragule, Doritule!

P.S. Deși stiu ca sunt milioane de mame in situația mea, eu totuși ma simt unica ființa de pe acest pământ, atât de fericita si împlinită!
Gaia Panzaru


http://panzaru.com/d...-la-superlativ/


#2 Galya

Galya

    MI

  • Ambasadiani MI1a
  • StellaStella
  • Messaggi: 236
    Località:Chisinau

    Medaglie







Inviato 23 June 2014 - 15:13:17


Amore mio, ormai sono 3 anni da quando nella mia vita ci sei Tu, 3 anni di felicita’ sublime, di amore incondizionato.
Ti amo, perche’ da 3 anni la mia vita ha un senso, indipendentemente cosa potra’ succedere da oggi in poi.
Ti amo , perche’ mi dai la forza e la voglia di spostare le montagne!
Ti amo, perche’, Grazie a te, ho scoperto la mia sensibilita’ e la mia forza!
Ti amo, quando ti svegli alle 6 di mattina, ed io vorrei dormire ancora, e mi chiedi: “Mami, che giorno e’ oggi?“
Ti amo, quando mi succede di arrivare acasa a mezza notte  e tu, mi aspetti con il pallone in mano e con una nonchalance incredibile mi chiedi:” Mami, giochiamo a calcio?”
Ti amo, quando ogni giorno prima che io partissi per il lavoro, mi fermi e dici “mami, dammi un cioccolatino ovetto”.
Ti amo, quando la sera andiamo a letto ed io sono stanca morta, e tu con il viso angelico mi dici: “mami, non abbiamo ancora detto la preghiera”
Ti amo, quando vedi qualcosa in vitrina che vorresti avere e dici: mami, non voglio questo”.
Ti amo, quando dopo averti rimproverato, mi dici tra le lacrime: “ mami, tu non mi vuoi bene, nemmeno io ti voglio, anzi solo un po’”.
Ti amo, quando mi abbracci e mi dici : ”mami, non andartene mai”.
Ti amo, quando mi dici :” mami sei una principessa, ed io il tuo cavaliere”
Ti amo, quando ti chiedo perche piangi e tu rispondi: “ tutti i bambini piangono, mami”
Ti amo, quando ti dico che ho mal di testa, e tu con aria preoccupata mi fai massagino  e dici: “ tra poco ti passa, mami”
Ti amo, quando tu ti fai male e ti propongo di mettere il ghiaccio sulla ferita e tu mi rispondi con le lacrime agli occhi : passera con i bacetti, mami”
Ti amo, quando ti chiedo il mio nome e tu dici: “ mami, sei Gaia-Gaietta”
Ti amo, quando a mezza notte, mi chiedi di accompagnarti in bagno per poi dirmi: ” mami, ho scherzato”
Ti amo, quando ad ogni scoperta  dici: insegnami come si fa, mami”
Ti amo, quando guardi allo specchio e mi dici: “ mami, sono bello come te”
Ti amo, quando tutte le sere per 6 mesi di fila mi chiedi: “ mami, raccontami la favola”
Ti amo, quando io ti chiedo perche’ ridi, Nathan, e tu rispondi: “ non rido, mami, sono contento”
Ti amo, quando il sabato ti dico che lunedi sara’ il tuo compleanno e riceverai tantissimi regali, e tu, per un’ora domandi  almeno 50 volte: e’ ancora sabato, mami?
Ti amo, quando ti dico che sei speciale e tu rispondi: “ i biscotti sono speciali, mami”
Ti amo, quando sono dispiaciuta per qualche tuo pasticcio, e tu vieni vicino e dici: “ scusami, mami, mi dispiace, non lo faro’ piu’”
Ti amo, quando ti chiedo qualcosa e tu me lo offri con piacere e dici: “ prego, mami, ti voglio bene”
Ti amo quando fuori abbiamo 30 gradi e ti voglio dare i pantaloncini e tu mi dici: “ mami, dammi i pantaloni pesanti e il giubotto”
Ti amo, quando mi scappa qualche parolaccia e tu dici: “mami, parla correttamente”
Ti amo, quando sulla tua maglietta cade una goccia d’acqua, a non parlare di qualcos’altro, e tu dici: “ mami, cambiami la maglietta”
Ti amo, quando io sono impegnata e tu mi vuoi aiutare e mi chiedi:  e’ arrivato il mio turno, mami?”
Ti amo perche’ sai quando dire prego, grazie, con piacere.
Ti amo perche quest’anno non avrai piu’ la banale torta con Topolino oppure Winnie, ma una torta al cioccolato con tante stelline colorate, perche’ tu ai tuoi 3 anni sai bene quello che desideri!
Ti amo, perche oggi compi solo 3 anni, ma mi hai insegnato tantissime cose.
Ti amo, perche’ sei il piu’ prezioso, piu’ dolce, sensibile, saggio, bravo, buono e piu’ bel bambino del mondo, e io sono fiera di te!
Tanti Auguri , mio caro,amato, prezioso, desiderato!

P.S. Anche’ se mi rendo conto che ci sono millioni di mamme nella mia situazione, io mi sento comunque l’unico essere umano sulla faccia della terra cosi’ felice e fortunato!


#3 XCXC

XCXC

    TpX2MI

  • Ambasadiani MIra
  • StellaStellaStellaStellaStellaStellaStellaStellaStellaStellaStellaStella
  • Messaggi: 17,634

    Medaglie








Inviato 24 June 2014 - 20:30:29


chiamate il telefono azzurro !!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:



.





Leggono questa discussione 0 utenti

0 utenti, 0 ospiti, 0 utenti anonimi










                                                               Effettua i tuoi pagamenti con PayPal.  un sistema rapido, gratuito e sicuro.



info@ambasada.it

 Telegram.me/Ambasada     iMessage: info@ambasada.it

fax (+39) 02 70033057       tel (+39) 02 45077169


Sedi diplomatiche della Repubblica di Moldavia:

Ambasciata di Roma
   Consolato di Milano  Consolato di Padova





Privacy e Cookie Policy / Termini e Regole del Forum